19-12-2018 - 01:24
Esteu aquí: Inici Àrees Noves tecnologies Telecentres
  • Text Gran
  • Text Normal
  • Text Petit

Telecentres

per administrador darrera modificació 12/06/2013 14:38

Introducció

 Els Telecentres de l’Alta Ribagorça intenten funcionar com a centres de difusió tecnològic i de suport a la comarca i ofereixen el ventall màxim possible de serveis de cara al públic, accessibles amb els recursos disponibles tant del Consell Comarcal com dels tres ajuntament de la comarca.

Els telecentres formen part de la Xarxa de Telecentres de Catalunya (XTC), dins de la comunitat de centres de teletreball, coordinats per l’Oficina Tècnica de Coordinació de la XTC i amb la tutela i ajuda de les línies de col·laboració amb la Secretaria Tècnica i Societat de la Informació (STSI), inclosa la del marc del Plan Avanza, impulsat pel Ministeri d’Indústria Turisme i Comerç. Formació en noves tecnologies.

QUINS SERVEIS OFERIM?
  •  Servei de connexió (així com l’ús dels ordinadors i programari per realitzar activitats professionals i la tecnologia amb altres perifèrics: escàners, impressores, digitalització de diapositives i negatius, etc.)
  • Serveis a empreses o persones que la necessitin per realitzar una reunió, una sessió informativa, un curs, etc
  • Lloguer de material: disposició d’ un projector i un portàtil per poder realitzar presentacions o visualitzacions de material audiovisual
  • Difusió de les noves tecnologies i el teletreball
  • Punt de suport en noves tecnologies 
QUI POT ANAR A UN TELECENTRE?  

 

Un telecentre és un local d'accés públic obert a tothom, però es dirigeix prioritàriament a la població, especialment aquella que no disposa de mitjans propis d'accés a les noves tecnologies o a la formació.

Al telecentre hi ve tot tipus de persones: adults, gent gran, joves, immigrants, treballadors, estudiants, persones a l'atur, mestresses de casa, teletreballadors, turistes, etc.

 

 

QUI ENS AJUDA?

Al Telecentre (de l'Alta Ribagorça) es troba la figura de dinamitzador, encarregat de la gestió i coordinació i execució del volum d’activitat que es genera al Telecentre i es responsabilitza d’un horari d’obertura al públic. Al dinamitzador us informarà sobre cursos i ajuda als usuaris en aquells dubtes que pugui tenir. També és qui planifica les activitats, organitza els cursos, dóna formació, manté l'equipament, etc.

 

  

   avanza.jpg

 

DESTACATS

 * Desenvolupat per: Semic Internet

consell@ccar.ddl.net - Tel. 973 69 03 53 - Fax 973 69 05 75 Av. Victoriano Muñoz, 48 - 25520 El Pont de Suert Avís Legal