19-12-2018 - 01:03
Esteu aquí: Inici Àrees Oficina comarcal d'Informació al consumidor
  • Text Gran
  • Text Normal
  • Text Petit

Presentació

per scasanovas darrera modificació 24/08/2015 09:11

Presentació

 

Tècnic de l'àrea: Carme Farré Jordana

Horari d'atenció: de dilluns a divendres de 8 a 15 h

consumidorL’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor, d’ara en endavant OCIC, és un servei d’àmbit comarcal que informa a les persones consumidores sobre els seus drets i deures, tramita les seves queixes, reclamacións, denúncies i sol.licituds d’arbitratge en cas de que el conflicte no es pugui resoldre per la via de la mediació.

En aquest sentit, des de l’OCIC del Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça també es porten a terme les tasques pròpies de mediació per resoldre els conflictes entre consumidors i agents econòmics.

La protecció dels ciutadans com a consumidors és un principi recollit en l’article 51 de la Constitució Espanyola de 1978, el qual ordena als poders públics que garanteixin la defensa dels consuidors protegint-ne, mitjançant procediments eficaços, la seguretat, la salut i els legítims interessos, així com el foment de la informació i l’educació.

 

NOU CODI DE CONSUM (.PDF)

PREGUNTES FREQÜENTS

Contacte

OCIC del Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça
Àrea de Consum
Av. Victoriano Muñoz, 48
25520 el Pont de Suert
Telèfon: 973 690 353
Fax. 973 690 575
Mail: mcfarre@ccar.ddl.net

Altres webs d’interès :



www.consum.cat , Agència Catalana de Consum

 

DESTACATS

 * Desenvolupat per: Semic Internet

consell@ccar.ddl.net - Tel. 973 69 03 53 - Fax 973 69 05 75 Av. Victoriano Muñoz, 48 - 25520 El Pont de Suert Avís Legal