16-12-2018 - 21:27
Esteu aquí: Inici Àrees Oficina comarcal d'Informació al consumidor Serveis
  • Text Gran
  • Text Normal
  • Text Petit

Serveis

per scasanovas darrera modificació 29/07/2008 12:47

Serveis

Serveis i gestions que es poden realitzar a través de l’OCIC :
 
  • Informació i assessorament per a la presentació de queixes, reclamacions i denúncies  quan una persona adquireix, fa ús o gaudeix de bens o de serveis que no es corresponent am el que es publicitava o s’esperava, per frau, per engany en els preus, per incompliment de contracte o perquè estan en mal estat i poden posar en perill la salut o la seguretat de la persona, entre altres causes. 

    Enllaç
  • Dur a terme accions de Mediació com a via de sol.lució de les reclamacions, voluntària, gratuïta, confidencial i imparcial, aplicable als conflictes de consum.

    Enllaç
  • L’arbitratge com a procediment extrajudicial de sol.lució de reclamacions em l’àmbit de consum que neix quan les parts enfrontades, prèvia la mediació, no es posen d’acord, decideixen que resolgui el conflicte un tercer, en aquest cas in tribunal arbitral. La llei diu que allò que resolgui aquest tercer, el tribunal arbitral, tindrà valor de cosa jutjada, és a dir, com si fos una sentència judicial i, per tant, executable. L’arbitratge es caracteritza per ser voluntari, gratuït, executiu, ràpit i objectiu.

    Enllaç
  • Adhesió d’empreses de l’Alta Ribagorça a la Junta Arbitral de Consum de Catalunya. Les empreses de la comarca que vulguin adherir-se a la Junta Arbitral de Consum de Catalunya, només han de posar-se en contacte amb l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor del Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça i omplir el següent compromís d’adhesió d’empreses:

    Enllaç  
 

DESTACATS

 * Desenvolupat per: Semic Internet

consell@ccar.ddl.net - Tel. 973 69 03 53 - Fax 973 69 05 75 Av. Victoriano Muñoz, 48 - 25520 El Pont de Suert Avís Legal