FAQS sobre l’ús de les targetes moneder de les beques menjador - Situació d’emergència COVID-19
Dubtes i respostes per aclarir la gestió i l'ús de les targetes moneder
- Ja tinc la targeta. L’he d’activar?
- No, la targeta ja ve activada i preparada per ser utilitzada.
- Amb quin saldo ve carregada la targeta?
- Les targetes venen carregades amb un saldo inicial de 40€. En cas d’allargar-se el tancament dels centres, se us recarregarà automàticament a raó de 4€ per dia de tancament dels centres.
- Quin import puc pagar amb la targeta?
- L’import que tingueu disponible a cada moment, si es fa una compra superior donarà un error al datàfon.
- Com puc saber el saldo que tinc disponible a la targeta?
- Pots consultar el saldo i moviments de manera gratuïta a qualsevol caixer de CaixaBank i mitjançant la web moneytopay.com > Altres gestions de la meva targeta > Consulta de saldo i moviments.
- Si l’import de la compra és superior al saldo disponible, què puc fer?
- Demana a l’establiment que et fraccioni la compra en 2 pagaments, un del saldo disponible que podràs pagar amb aquesta targeta i la resta la pots pagar amb metàl·lic o amb una altra targeta.
- El datàfon m’ha demanat un PIN i no en tinc cap. Què he de fer?
- Prem directament la tecla verda del datàfon i el pagament es validarà.
- El datàfon em mostra un error: Codi Error 104. Què vol dir?
- És un error de classificació de comerç, vol dir que no és un comerç d’alimentació i per tant no es pot procedir amb la compra.
- Puc treure els diners del saldo a un caixer?
- No, l’ús de les targetes és exclusivament per compres de productes bàsics a qualsevol establiment d’alimentació.
- Fins quan puc utilitzar la targeta?
- Les targetes tenen un període de caducitat d’un any, per tant, pots gastar el saldo durant tot aquest període.
- Quan es faci la recàrrega, el saldo ha de ser 0?
- No, el saldo és acumulable a les properes recàrregues que es facin.
- He exhaurit el saldo de la targeta. La puc llençar?
- No, es recarregarà automàticament quan es perllongui l’estat d’alarma. Us enviarem un SMS des del Consell avisant-vos de la nova recàrrega.
- Tinc una incidència durant el pagament que no apareix a aquesta llista, què puc fer?
- Truca a l’Atenció al Client de CaixaBank al 900 404 090. Quan et demani el DNI facilita el codi que apareix davant de la targeta i que comença per DE
- M’és impossible contactar amb CaixaBank. Què puc fer?
- Ells són qui més et poden ajudar a solucionar les incidències. Però si t’és impossible, intentarem buscar una solució. Facilita’ns la següent informació: codi de la targeta, hora de l’operació i poble on s’ha produït la incidència; enviant un correu a consell@ccar.ddl.net, a l’assumpte fes-hi constar: INCIDÈNCIA TARGETA BECA MENJADOR.