El Consell posa en marxa un canal de WhatsApp per informar a la ciutadania
Amb aquest nou servei, els ciutadans podran rebre informació actualitzada sobre avisos, activitats, agenda, nous serveis i altres qüestions d'interès de manera àgil i al seu dispositiu mòbil.
DIMECRES 13 NOVEMBRE 2024
El Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça ha posat en marxa un nou canal de difusió a través de l'aplicació de missatgeria WhatsApp amb l'objectiu d'oferir una comunicació més ràpida i directa amb els veïns i veïnes de la comarca. Amb aquest nou servei, els ciutadans podran rebre informació actualitzada sobre avisos, activitats, agenda, nous serveis i altres qüestions d'interès de manera àgil i al seu dispositiu mòbil.
Albert Palacín, president del Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça, destaca la importància d’aquesta iniciativa: “El nostre objectiu és apropar l’administració a la ciutadania, diversificant els canals per tal de facilitar l'accés a la informació que ha de ser útil i d'interés".
Per subscriure's al canal, la persona interessada només ha de clicar en aquest enllaç https://n9.cl/m8l0j . També s'hi pot subscriure directament cercant el canal 'Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça' al cercador de la mateixa aplicació. En ambdós casos, prèviament, cal tenir instal·lada l’aplicació de WhatsApp al telèfon mòbil o a l’ordinador. D'aquesta manera, els usuaris començaran a rebre notificacions de manera regular. Es recomana desactivar el silenci de notificacions per assegurar-se de no perdre cap avís important.
Amb aquesta iniciativa, el Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça fa un pas més en la seva estratègia de comunicació i amplia la presència a altres perfils a les xarxes socials on ja hi és present.