El consell comarcal impulsa una campanya promocional per atreure públic de Tarragona
La campanya se centra en la retolació de la part posterior d'un autobús ALSA que fa el trajecte Lleida-Tarragona-Lleida amb una imatge per potenciar el turisme esportiu i de natura.
DIVENDRES 07 JUNY 2024
El Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça ha iniciat una campanya de promoció per atreure turisme procedent de la província de Tarragona. La campanya se centra en la retolació de la part posterior d'un autobús ALSA que fa el trajecte Lleida-Tarragona-Lleida amb una imatge per potenciar el turisme esportiu i de natura.
El president de la institució, Albert Palacín, ha destacat que la campanya de retolació amb ALSA és un recurs recurrent, ja que es tracta d'un gran format de promoció offline que ens permet una bona visualització.
La commemoració del 900 aniversari de Sant Climent i Santa Maria de Taüll, el centre BTT Alta Ribagorça o el Camí de Sant Jaume a Vilaller han estat algunes de les campanyes realitzades fins al moment. "Enguany hem redissenyat la campanya de forma consensuada amb les oficines de turisme a la comarca que han manifestat la necessitat de recuperar públic procedent de Tarragona. És per aquest motiu que s'ha modificat el trajecte anterior que era de Barcelona a Val d'Aran per la N230", ha indicat Palacín.
Pel fa a la procedència dels turistes, un 80% dels turistes que visiten la comarca són públic espanyol i un 20% europeu, sent França el mercat més nombrós. Dels espanyols, els catalans són el públic majoritari, procedent principalment de Barcelona. Quant als interessos el senderisme, el Parc Nacional d'Aigüestortes i el romànic continuen encapçalant la llista de major interès. Aquestes xifres consoliden a l'alça el turisme esportiu i de natura.
La campanya estarà operativa de mitjan maig fins a l'octubre. Aquesta acció compta amb la col·laboració del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida.