El president Albert Palacín assisteix a la presentació de la nova marca 'Gust de Lleida'
La nova marca "Gust de Lleida" pretén posar en valor la qualitat i la diversitat dels productes agroalimentaris de la zona, així com fomentar el seu consum tant a nivell local com internacional. Aquesta marca es converteix en una estratègia clau per a la promoció econòmica i turística de les comarques de Lleida, inclosa l'Alta Ribagorça.
DIMARTS 04 MARÇ 2025
El president del Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça, Albert Palacín, va assistir ahir a la presentació institucional de la nova marca "Gust de Lleida", un acte organitzat per la Diputació de Lleida i dirigit als consells comarcals de la província. L’objectiu és reforçar la promoció dels aliments de les comarques de Lleida, Pirineu i Aran. L’acte va comptar amb la presència de representants de diverses institucions i entitats del territori.
La nova marca "Gust de Lleida" pretén posar en valor la qualitat i la diversitat dels productes agroalimentaris de la zona, així com fomentar el seu consum tant a nivell local com internacional. Aquesta marca es converteix en una estratègia clau per a la promoció econòmica i turística de les comarques de Lleida, inclosa l'Alta Ribagorça.
El president Palacín va destacar la importància d'aquesta iniciativa per a la projecció dels productes de l'Alta Ribagorça i va remarcar el compromís del Consell Comarcal en la promoció dels recursos locals.
El logotip i les aplicacions de la nova marca substituiran l’antic slogan “Aliments del territori i tu’ i es donaran a conèixer en una jornada durant la Fira de Sant Josep de Mollerussa. Durant aquest any es celebrarà també dos actes més, un a la Pobla de Segur i altre durant la fira de Sant Miquel per treballar en presentar i potenciar aquesta nova marca.