Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L'Alta Ribagorça participa en una important campanya de promoció amb FGC i l'ACT

L'Alta Ribagorça amb el suport de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) i l'Agència Catalana de Turisme (ACT) va posar en marxa dilluns una nova campanya de promoció per aquest estiu consistent en la retolació de tres combois que circularan per les línies Barcelona-Vallés i Llobregat-Anoia i a on es promocionaran els principals atractius de la comarca.

DIJOUS 18 JUNY 2020

A part de la retolació exterior, els combois incorporen en el seu interior cartells informatius de diverses experiències que els visitants poden realitzar a la destinació. En total són 14 propostes de temàtica diversa que potencien atractius únics com és el Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, el romànic de la Vall de Boi, la certificació Starlight, les falles, el Centre de Fauna del Pont de Suert, la vila medieval fortificada de Vilaller, els pobles amb encant de la comarca, la natura, el turisme actiu i les sensacions de benestar, entre altres.

La presidenta de Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça, Maria José Erta, considera que és una gran oportunitat de promoció donat l'impacte visual que comporta el disseny en l'exterior dels combois. En aquest sentit, s'ha fet una selecció molt acurada de les imatges per tal de poder ser equitatives entre els tres municipis, buscant allò que ens fa únics i potenciant sensacions com llibertat, espais oberts, cultura, tradicions i oci. El fet que l'acció es realitzi entre el públic barceloní i la Catalunya central creiem que ajudarà a incrementar el nostre públic potencial.

Galeria d'imatges