Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L'Alta Ribagorça torna a promocionar-se sobre rodes

La finalitat és captar l'atenció d'un mercat tan nombrós com el de la ciutat comtal i alhora promoure nous productes turístics. Per la nova acció s'ha volgut destacar el projecte "Més Romànic", un projecte amb la voluntat de fomentar la dinamització cultural i reactivació econòmica de la comarca, projectant trets identitaris comarcals.

DILLUNS 16 MAIG 2022

Des del cap de setmana, un autobús de la companyia ALSA circula amb una imatge promocional de la comarca amb l'objectiu de captar l'atenció dels conductors que circulin per la N-230 en direcció Barcelona-Lleida-Val d'Aran. A causa de l'èxit de l'anterior campanya, l'ens ha decidit renovar l'acció de promoció que es va iniciar el cap de setmana i durarà fins finals d'agost. Per la nova acció s'ha volgut destacar el projecte "Més Romànic", un projecte amb la voluntat de fomentar la dinamització cultural i reactivació econòmica de la comarca, projectant trets identitaris comarcals.

La finalitat és captar l'atenció d'un mercat tan nombrós com el de la ciutat comtal i alhora promoure nous productes turístics. En aquest cas, s'ha volgut retolar la part posterior de l'autobús amb una imatge nocturna de l'ermita Sant Salvador d'Irgo, d'origen romànic datada del segle XII i declarada bé cultural d'interès nacional l'any 1992.

Aquest temple i 12 més formen part del patrimoni que s'inclou en el nou producte turístic "Més Romànic" i que complementen els inclosos en el Patrimoni Mundial de la UNESCO. La campanya també vol reforçar la visibilitat de la nova marca turística i el seu claim "Fes, Sent i Descobreix" així com dels tres municipis que formen part de la comarca.

La presidenta del Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça, Maria José Erta Ruiz, ha destacat que aquesta iniciativa forma part del Pla Anual de Promoció Turística 2022 que inclou una sèrie d'accions orientades a millorar la projecció de la comarca a l'exterior i potenciar el turisme sostenible i experiencial. "L'any anterior vam veure que el fet d'utilitzar una de les vies més transitades de l'Estat com és l'N-230 amb un volum diari de més de 4000 vehicles ens serveix per posicionar el nom de l'Alta Ribagorça en el mapa, per la qual cosa, enguany continuarem amb la línia iniciada amb l'exercici anterior" explica la presidenta.

La campanya de promoció se sumarà aviat a una segona acció molt potent com és la retolació de combois de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), que per tercer any consecutiu es realitza amb la col·laboració de l'Agència Catalana de Turisme, FGC i el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida.