Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Teleassistència mòbil

Aquest servei és un servei que amb la tecnologia adient, ofereix a les víctimes, una atenció immediata i a distància, assegurant una resposta ràpida a les eventualitats que puguin sobrevenir a qualsevol hora del dia i en qualsevol lloc ja que combina tecnologia de telefonia mòbil i de localització.

  Aquest servei permet que les víctimes puguin entrar en contacte, davant de situacions d’emergència, amb una central que està atesa per personal específicament preparat per donar resposta adient a la crisi.

Objectius

• Garantir una atenció immediata i adequada davant situacions d’emergència.
• Proporcionar seguretat i tranquil•litat a les usuàries del servei i als familiars que en depenen directament d’elles.
• Potenciar l’autoestima i la qualitat de vida de les usuàries del servei.

Funcions

• Atenció les 24 hores del dia, els 365 dies l’any a les emergències.
• Avis a les forces de seguretat.
• Control i seguiment de la usuària.

Destinataris

Víctimes de la violència per raons de sexe, que no visquin amb la persona o persones que les han sotmès a maltractament i que disposin d’una ordre d’allunyament amb una vigència de 5-6 mesos com a mínim, o bé un ordre de protecció.

Requisits

Haver patit una situació de violència masclista
No conviure amb l’agressor
Que comptin amb una ordre de protecció

Durada

Mentre es mantinguin els requisits exigits i sempre  i quan la víctima desitgi    el servei.

Dependència

Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça amb conveni amb l’IMSERSO

Qui l’activa

Serveis Socials del Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça   SIAD (Servei d’Informació i Atenció a les Dones)