Suport a l'administració electrònica
L'Oficina Comarcal de Suport a l'Administració Electrònica és un servei adreçat als ajuntaments de la comarca que pretén donar-los suport tècnic, assessorament i acompanyament en el seu procés de modernització mitjançant la implantació de l'administració electrònica.
1. Servei d'assessorament en administració electrònica
Oferim assessorament i acompanyament continuat durant el procés d'implantació dels serveis d'administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT-Agència Catalana de Certificació i CESICAT, preferentement en els ajuntaments menors de 5000 habitants.
El catàleg dels serveis és pot consultar en l'apartat de Serveis del web del Consorci AOC. Els principals serveis són:
- eTRAM: Mòdul de gestió municipal de sol·licituds i tràmits per Internet.
- Via Oberta: Compartició de dades entre administracions.
- EACAT: Tramitació inter-administrativa entre les administracions públiques catalanes.
- PCSP: Plataforma de Serveis de Contratació Pública (inclou perfil de contractant).
- e.FACT: Factura electrònica.
- eNOTUM: Notificacions electròniques.
- ERES: Registre d'Entrada i Sortida.
- Cercador: Cercador de les administracions públiques.
- IDEC Local: Plataforma de gestió de cartografia digital per al món local (carreres, etc.)
- Entitat de Registre idCAT: Certificats digitals per als ciutadans.
- Serveis de Seguretat CESICAT: Seguretat en la informació.
- e-TAULER: Tauler d'anuncis i edictes.
2. Servei de formació i divulgació
Realitzem tasques de promoció, divulgació, i formació dels serveis d'administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT-Agència Catalana de Certificació i CESICAT