Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Suport a l'administració electrònica

L'Oficina Comarcal de Suport a l'Administració Electrònica és un servei adreçat als ajuntaments de la comarca que pretén donar-los suport tècnic, assessorament i acompanyament en el seu procés de modernització mitjançant la implantació de l'administració electrònica.

1. Servei d'assessorament en administració electrònica


Oferim assessorament i acompanyament continuat durant el procés d'implantació dels serveis d'administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT-Agència Catalana de Certificació i CESICAT, preferentement en els ajuntaments menors de 5000 habitants.

El catàleg dels serveis és pot consultar en l'apartat de Serveis del web del Consorci AOC. Els principals serveis són:

  • eTRAM: Mòdul de gestió municipal de sol·licituds i tràmits per Internet.
  • Via Oberta: Compartició de dades entre administracions.
  • EACAT: Tramitació inter-administrativa entre les administracions públiques catalanes.
  • PCSP: Plataforma de Serveis de Contratació Pública (inclou perfil de contractant).
  • e.FACT: Factura electrònica.
  • eNOTUM: Notificacions electròniques.
  • ERES: Registre d'Entrada i Sortida.
  • Cercador: Cercador de les administracions públiques.
  • IDEC Local: Plataforma de gestió de cartografia digital per al món local (carreres, etc.)
  • Entitat de Registre idCAT: Certificats digitals per als ciutadans.
  • Serveis de Seguretat CESICAT: Seguretat en la informació.
  • e-TAULER: Tauler d'anuncis i edictes.

2. Servei de formació i divulgació                                                          

Realitzem tasques de promoció, divulgació, i formació dels serveis d'administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT-Agència Catalana de Certificació i CESICAT

1. Servei d'assessorament en administració electrònica


Oferim assessorament i acompanyament continuat durant el procés d'implantació dels serveis d'administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT-Agència Catalana de Certificació i CESICAT, preferentement en els ajuntaments menors de 5000 habitants.

El catàleg dels serveis és pot consultar en l'apartat de Serveis del web del Consorci AOC. Els principals serveis són:

  • eTRAM: Mòdul de gestió municipal de sol·licituds i tràmits per Internet.
  • Via Oberta: Compartició de dades entre administracions.
  • EACAT: Tramitació inter-administrativa entre les administracions públiques catalanes.
  • PCSP: Plataforma de Serveis de Contratació Pública (inclou perfil de contractant).
  • e.FACT: Factura electrònica.
  • eNOTUM: Notificacions electròniques.
  • ERES: Registre d'Entrada i Sortida.
  • Cercador: Cercador de les administracions públiques.
  • IDEC Local: Plataforma de gestió de cartografia digital per al món local (carreres, etc.)
  • Entitat de Registre idCAT: Certificats digitals per als ciutadans.
  • Serveis de Seguretat CESICAT: Seguretat en la informació.
  • e-TAULER: Tauler d'anuncis i edictes.

2. Servei de formació i divulgació                                                          

Realitzem tasques de promoció, divulgació, i formació dels serveis d'administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT-Agència Catalana de Certificació i CESICAT