Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Telecentre de l'Alta Ribagorça

El Telecentre de l’Alta Ribagorça funciona com a referent territorial en Tecnologies de la Informació i la Comunicació, en el marc de la Xarxa de PuntsTIC i les polítiques digitals de la Generalitat de Catalunya, com són l’alfabetització digital, l’acreditació ACTIC i la innovació social i digital; oferint el ventall màxim de serveis tant a empreses com a ciutadans, així com a les administracions de la comarca.

QUINS SERVEIS OFERIM?

 
  • Activitats de sensibilització i difusió de les TIC i la innovació social i digital.
  • Servei de connexió, maquinari, software i àrea Wi-fi.
  • Finestra de l’administració electrònica.
  • Formació en noves tecnologies.
  • Centre col·laborador amb el model d’acreditació ACTIC, mitjançant informació i orientació, formació i habilitació per a la realització dels exàmens.
  • Informació, orientació, suport i assessorament tecnològic, tant a ciutadans com a associacions, col·lectius, societats, empreses i emprenedors.
  • Préstec de l’aula, sala de reunions i material (projector, portàtil i pantalla).

LOCALITZACIÓ I HORARIS

c/ Aigüestortes 12 Baixos. El Pont de Suert

De dilluns a divendres: 11 a 14 hores

CONTACTE

Telèfon: 
973 69 03 53 
Correu electrònic: 
Carles Roca i Estrada 

 

Centre col.laborador ACTIC

L’ACTIC (Acreditació de Competències en Tecnologies de la Informació i la Comunicació) és el certificat acreditatiu de la competència digital -entesa com la combinació de coneixements, habilitats i actituds en l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació- que les persones despleguen en situacions reals per assolir objectius determinats amb eficàcia i eficiència. Aquest certificat és expedit per la Generalitat de Catalunya.

Per més informació i inscriure-us a la prova: www.gencat.cat/actic