Telecentre de l'Alta Ribagorça
El Telecentre de l’Alta Ribagorça funciona com a referent territorial en Tecnologies de la Informació i la Comunicació, en el marc de la Xarxa de PuntsTIC i les polítiques digitals de la Generalitat de Catalunya, com són l’alfabetització digital, l’acreditació ACTIC i la innovació social i digital; oferint el ventall màxim de serveis tant a empreses com a ciutadans, així com a les administracions de la comarca.
QUINS SERVEIS OFERIM?
- Activitats de sensibilització i difusió de les TIC i la innovació social i digital.
- Servei de connexió, maquinari, software i àrea Wi-fi.
- Finestra de l’administració electrònica.
- Formació en noves tecnologies.
- Centre col·laborador amb el model d’acreditació ACTIC, mitjançant informació i orientació, formació i habilitació per a la realització dels exàmens.
- Informació, orientació, suport i assessorament tecnològic, tant a ciutadans com a associacions, col·lectius, societats, empreses i emprenedors.
- Préstec de l’aula, sala de reunions i material (projector, portàtil i pantalla).
LOCALITZACIÓ I HORARIS
c/ Aigüestortes 12 Baixos. El Pont de Suert
De dilluns a divendres: 11 a 14 hores
CONTACTE
Telèfon:
|
973 69 03 53
|
Correu electrònic:
|
Carles Roca i Estrada
|
Centre col.laborador ACTIC
L’ACTIC (Acreditació de Competències en Tecnologies de la Informació i la Comunicació) és el certificat acreditatiu de la competència digital -entesa com la combinació de coneixements, habilitats i actituds en l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació- que les persones despleguen en situacions reals per assolir objectius determinats amb eficàcia i eficiència. Aquest certificat és expedit per la Generalitat de Catalunya.
Per més informació i inscriure-us a la prova: www.gencat.cat/actic